Új fejezet a Rolls-Royce életében
2003-ban jött a Phantom 7. generációja. Ez volt az első Rolls a tulajdonos váltás óta. Formaterve sokkal modernebb és letisztultabb lett, mint elődje volt, mintha egy más márka autóját látnánk, mégis ugyanaz a luxust és pompát sugározta a már BMW szárnyai alatt készült Phantom. A majdnem 6 méter hosszú monstrum lett a kedvence minden üzletembernek, aki megtehette magának a sofőrös luxusautózást. Királyok, királynék, olajsejkek. Mindenkinek kellett a Rolls forradalmi autója, aminek ajtajai egymással szemben nyílnak, ezt nevezzük öngyilkos ajtónak. Ez is sajátossága volt a 7. szériának.
2007-ben a Rolls Piacra dobta a Drophead Coupét és Phantom Coupét. A keménytetős coupé és a ponyvatetős cabrio egyaránt nagy sikert arattak Amerikától a Közel-Keleten át egészen Ázsia metropoliszaiig.
2012-ben jelent meg a Series II változat. A ráncfelvarrott változathoz pont annyira nyúltak hozzá, hogy megmaradt az esztétikus luxusérzet, de a modernizáció elengedhetetlen volt.
A szintén V12-es motorral épített újdonságból is készült coupé és cabrio változat. Akiknek pedig az 5.84cm hosszú autó kicsi lett volna, nekik piacra dobták az EWB (hosszított) változatot, amely több, mint 20cm-rel volt hosszabb “rövidebb” változatánál.
A 7. generációs Phantomból megszámlálhatatlan mennyiségű különkiadás készült a 14 év alatt. Egyedi megrendelések sokasága érkezett be a Rolls-Roycehoz és természetesen a gyártó egytől egyig mindegyiket teljesítette, amiért az üzletemberek, sejkek borsos árat fizettek. A csillagos tető is egy ilyen kérés után vált elérhetővé a kínálatban.